17 år

2012-02-01 @ 22:02:40 2012-02-01 @ 22:02:40
Moi, för ganska exakt 17 år sedan.
Cool redan då ja :B

Ja, vad säger man här? Med tanke på min min så ville jag nog inte ha burka.

Nä men vad gullig man kan vara ♥ ♥

Modet på 90-talet asså, ungar idag borde vara tacksamma.


shit, jag börjar bli gammal asså! Idag är det exakt 17 år sedan jag föddes i Lund, tiden bara rullar förbi. Nu är det ju bara 365 dagar tills jag fyller arton och plötsligt blir myndig. Herregud... Aja, mycket har jag iallafall hunnit med under dessa åren! Har iallafall firat min födelsedag idag, började med frukost på sängen (kanske inte den nyttigaste men whatever). Fick finfina presenter som jag visar sen och har haft en allmänt härlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback