KÖRV

2012-02-16 @ 19:40:55 2012-02-16 @ 19:40:55
Bild på lillebror ifrån helgen

Nu så, efter mycket om och men har jag landat i soffan hos pappa med datan i famnen, blir taggad på att blogga när ni kommenterar så keep it up! Bortsett ifrån att jag slutade halv fem idag och att skånetrafiken är fucked up så har den senare hälfen av dagen varit helt ok. Spanskan flöt på och vi hann med bussen till centarlen i lagom tid till tågen. Nu efter att ha ätit ska jag ta mig an lite skolarbete innan lovet, vill ha så lite som möjligt att göra sen.

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Ny tävling! VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPOD..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment



KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT TÄVLA, DET ÄR BUSENKELT! Ha en bra dag, KRAM! lycka till

2012-02-16 @ 20:01:09
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback