We drink the whole bottle but it ain't over

2012-01-29 @ 21:30:47 2012-01-29 @ 21:30:47
Nu efter en kanon helg sitter jag nyduschad i min morgonrock och kollar criminal minds. Började i fredags med skitrolig fest hos Erica, träffade härligt folk och hade kul. Sen på lördagen storstädade jag mitt rum ihop om att döda varenda dammråtta, senare på kvällen kom Johanna och vi snacka en massa och kollade på min älsklingsfilm Troja.
Väldigt mysigt! Dessvärre va hon tvungen att åka iväg och jobba tidigt idag. Så efter att hon åkt hem skulle jag egentligen träffa Annika å Mia men Annika kunde tydligen inte och Mia hade oturligt nog feber, stackaren.
Ignorera DAMMET på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback