I PLAY ALONE IN THE CHARADE

2012-05-29 @ 21:06:57 2012-05-29 @ 21:06:57
Kanske inte det bästa vädret idag, regnigt och kallt. Vi har ju verkligen blivit bortskämda med sommar. Så dagen har varit minst sagt ointressant men det gör ingenting :) Förtjänar en sådan dag, fick nämnligen godkänt på NP i matte b (!) Haha, patetiskt egentligen, hade detta varit för ett år sedan hade jag varit helt förstörd. Var faktiskt riktigt grym på matte då, en gång i tiden. Blev förkrossad när jag fick 1p ifrån mvg, numera drar man en lättnadens suck när man uppnår E (alltså godkänt). Sorgligt men sant. Tror det var jag och bara några till i min klass som klara provet... Men o andra sidan har vår klass inte de bästa förutsättningarna. Nog snackat om matten, ska torka mitt hår nu och gå upp till la familia och leka social ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback