PIERCING

2012-05-06 @ 20:37:16 2012-05-06 @ 20:37:16
Ja, såhär kan en piercing se ut om man piercar den för andra gången. Det "röda/lila" inte inte nån badass infektion inte, ne. Hade bara otur och fick ärr när min första växte ut. Är dock extremt försiktig med denna, vill verkligen inte ta om den! Gjorde nästan ont ju :/ Gjorde den för typ 3 veckor sedan på India i Malmö (pierca er där om ni ska pierca er, bäst!) och trots min nål-fobi klarade jag faktiskt det! Även om jag gnällde som en barnunge... Iaf, ville bara visa den, och nä, jag har inte världens snyggaste/vältränade mage men det är min blogg och jag lägger upp vad jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jättefin!!

2012-05-07 @ 05:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback