TACOTIME

2012-05-25 @ 23:39:59 2012-05-25 @ 23:39:59
Lugn härlig fredag idag, insåg att alla nationellaprov (förutom matte - muntlig) är heelt klart! Otroligt befriande för oss sönder stressade ungdomar. Kom hem vid halv fem och chillade framför BB innan jag gick till ica för att möta upp töserna. Köpte allt som behövdes till en fullbordad tacoskväll och sedan vandrade vi vidare till Agnes. Blev massa härligt snack och mängder med tacos följt av skräckfilm. Dock bangade jag i sista stund då jag är väldigt lättskrämd och hade antagligen inte kunnat ta mig hem levade. Hade sovit där om det inte vore för att jag är en sådan underbar dotter och frivilligt följer med och hälsar på pappas sambo Marinas släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback