Light up your cellphone

2013-02-22 @ 18:26:08 2013-02-22 @ 18:26:08
 
En tvättäkta slappfredag idag, inget kul ikväll inte. Men har faktiskt hunnit med rätt mycket idag, åkte in till malmö med en i min "dokumentärgrupp" (vi -som valde media...- ska göra en kort dokumentär) för att filma en psykolog som pratade lite om fobier (som då är det vår film ska handla om). Gick väl rätt så bra, sen har jag även fotat det jag köpte i London. Hade tänkt lägga upp det här, så att jag om några år kommer ihåg..eller nått.
 
I torsdags uttnyttjade jag min ålder och åkte in till Étage med Johanna och hennes kompis Lousie. Hade skitkul men fick en baksmälla och öma fötter på köpet, men endå helt klart värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback