Internationella korvdagen 31/8 - 2010

2010-08-31 @ 22:29:20 2010-08-31 @ 22:29:20

Hyfsat okej skoldag idag, lite dryg men jag överlevde ;)
Idag är det föresten den internationella korv dagen, så glad korv allihopa!
Efter skolan så stack jag å fritz te malmö för hon skulle köpa skinnskor - inget annat - vi ska ju spara till vår shoppingrunda med agnes men..
Jag var ju tvungen att köpa dom underbara små söta armbanden ifrån hm som såg sååå ensamma ut på den stora läskiga hyllan.
Dessutom hittade frida inte skorna hon ville ha så det bliddé en tur till lund 8)

Väl framme i lund hade vi mindre än en halvtimme på oss att hitta skor till tösen, så det bar av mot stadium.
Istället för 1200krs skinnskor blev de tyg skor för litta mindre ;)
Sedan snabbt inom hm på jakt efter den röda bh:n, som tydligen är slut ÖVERALLT ?
Som tröst kollade jag på stickade myströjor..mmm.
Hittade en en stickad -randig- tröja som jag bara skulle prova, bara prova.
Men ödet ville annat, så väl framme vid kassan hade jag förutom myströjan också ett par leggins, hur hamnade dom där ?

Haha, men jag är inte den enda som syndat, frida den lille korven köpte också en myströja fast annan färg :)


Nu så ska vi kolla satc och sova för vi e trötta, sov gött, puusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback