Done!

2010-12-19 @ 20:55:28 2010-12-19 @ 20:55:28
Puhh, idag har jag gjort en massa sådana saker man inte pallar göra men typ måste ändå :s Först klädde jag granen som blev skitfin, sen dammsög jag huset och mitt äckliga rum, sen har jag diskat och tvättat... BLÄÄ!
Men men, öppnade oxå lite julklappar (hehe) ifrån mammas vänner, typ pengar och biopresentkort (har typ femhundra kr presentkort på bio plus två fribiljetter) Jaao, imorgon ska jag å brownie-fluff bege oss till Malmö och se om vi kan fynda lite julklappar, (har liksom inte köpt en enda..) OBS! en note till mig själv är att Marina fyller år imorgon! Ja...

Nu ska jag sätta i hårinpackning och kolla day after tomorrow !
så sov gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback