Rita, sudda, rita, kleta, sudda

2010-10-19 @ 22:08:21 2010-10-19 @ 22:08:21
Puuh, kom hem för typ en timme sen?
Har varit hos frida och jobbat med bilden, har nästan skuggat hela "rullen" men fifaan vad sjukt svårt det är!
Allt ska vara perfekt annars får man väl G i bild igen, usch!
Efter nån timmes skuggning gick jag och underbettan till oasis och solade, vilket behövdes, jag iaf..

Haha, påvägen hem räddade jag en groda och en liten bebis snigel ifrån vägens hemska öde :)
Annars har det inte hänt nått speciellt, eller jo, jag fick 1.5 poäng ifrån VG på engelskaprovet som jag TRODDE gick asbra... tack så hemskt mycket för din generösa rättning??!
ÅHH, hate it.

Nu ska jag gå och kolla film/somna till film för imorgon ska jag och frida iväg till malmö!

OBS! MIA, glöm inte pengar till möllan och kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback