lunginflammation

2010-09-18 @ 15:50:42 2010-09-18 @ 15:50:42
Jippi, idag åkte jag å mamma till vårdcentralen i eslöv för att kolla mig igen,
mår lixsom inte mke bättre förutom febern.
det visade sig att jag nu HAR lunginflammation och den hette typ microplasma (?)
Jag menar har lunginflammationerna namn nu oxå?

Iaf, fick starkare pencilin och nu jävlar ska skiten döööööööööööö!

Förövrigt så kollar jag sugprogram på 6:an och 4:an och det är skit booriinnggg!
Blir ensam hemma ikväll oxå, mamma å co ska på middag hos några och jag pallar inte men som tröst köper mamma remember me ... hehe

Nu så ska jag kolla reprisen av smallville på sexan och hosta sönder mina lungor,

Ha en mysig lördag! puss!


Kommentarer
Postat av: miíschâ

ojoj, sugprogram? ;)

2010-09-19 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback