Remember me (L)

2010-09-12 @ 18:45:00 2010-09-12 @ 18:45:00

Var ju 11 september igår..
Och det var för exakt nio år sedan (igår dårrå) world trade center sköts ner och tusentals personer dog,
allt detta för någon/några  *'¨^uw7#/)60 jävlar ville hämnas/döda/skada/hota amerikanarna ;@
Piloterna/domcpskadadeidioterna dog ju men hur fan kan man få för sig tanken att dö för att andra ska dö??
Värst drabbade var ju dom annhöriga, och till dom oskyldiga arbetarna/poliserna/brandmännen som fick sätta livet till, rest in peace!

Iaf, jag kom och tänka på en film som jag måste ha när jag skrev detta inlägg: REMEMBER ME!!
såg den på bio för aslängesedan och vill ha den^^
Okej det kanske är jätte fult å skriva detta om en film när jag skrev det ovanför men iaf :)
Och eftersom jag är så sjuk så tycker jag att min mamma ska köra till statoil och köpa den men jag tror vi har delade åsikter, tyvärr ;(

Nu ska jag...ähh...okej jag vet inte vad jag ska göra så vänta er mer inlägg^^


Kommentarer
Postat av: gunhild

HAHAHHAHA

ganska likt din mamma tycker jag ! 8D

2010-09-12 @ 20:31:49
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback