Do it like a dude

2011-02-13 @ 18:51:23 2011-02-13 @ 18:51:23
Nu har nästan alla gäster farit iväg och snart är alla spår av födelsfirandet borta.
Fick en massa finfina saker eller mest pengar men iaf ^^ Har forf inte bestämt mig om jag ska spara lite till och köpa en systemkamera eller spara till sommaren... Allt beror på om man får sommarjobb eller inte:( Så rent ekonomiskt borde jag spara, kan kanske köpa en vanlig digtalkamera och sen spara resten? Usch jag vet inte.

Haha, min morfar är bäst, det är lite av en tradition att varje år får jag en present (oftast full med mynt) som inte går att öppna utan maximal ansträngning :D Detta år blev det en rulle som var igen tejpad ca sex lager sliver/svart tejp. Men innuti väntade money ;) Tords bror gjorde också en fuling och växlade in pengar i 50- en kroners rör, banken nästa? Fick en hel del blommor, två buketter rosor, tulpaner och en jättesöt kruka med rosor. Och eftersom jag bara blir äldre och äldre så fick jag en sån glasskål med karameller, "uteliggar vantar" och massa cash ♥








Och en massa mynt ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback