Hehe

2011-01-03 @ 20:07:02 2011-01-03 @ 20:07:02

Ja, jag suger på att blogga? done, men jag har haft (förlåt) viktigare saker för mig :$ Tex vilat ut efter röjet på nyår, jag ska se ifall agneta kan skicka litta pics till mig ;) Och idag städade jag ..(trumvirvel) GARDEROBEN!
Ett ord, katastrof. Hittade tonvis med kläder som jag hade glömt bort och en massa jag aldrig använder, som nu ska slängas, eller så får rödakorset det :o Ja, det är min dag i stortsett, kollat VD ;)

Så nu är min garderob fin, ett tag till iaf (en vecka, topz). Nu får ni ursäkta mig men jag måste ta tag i det sista och sen ska jag kolla mer VD/OTH -I-need-rehab- och sen sööva :D

Ha de göttis, see yha ;)

min garderob efter...jag menar innan!

vilken bra webbcam, NAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback