Not what I had in mind

2011-11-12 @ 21:12:18 2011-11-12 @ 21:12:18


Denna lördagen har nog varit den tråkigaste på länge! Kunde inte somna inatt förrens klockan fem och sen ringer mamma och väcker mig vid 10 för då ska vi tydligen till lund och fira lille abbe ( morbror, typ 4år eller nått ). Så jag får ju gå hem till mamma och sedan följa med, dock segar dom och ska såklart inom nova och 1000 andra affärer innan :( Sen varar kalaset mycket längre än vad jag trodde och nu har vi varit hemma en timme eller så. Mitt rum är även jätte stökigt så jag får väl städa imorgon, innan jag åker till pappa och ger honom hans farsdags present!

Behöver verkligen sova men frestelsen att se andra avenyn är för stor ;) förlåt för mitt deppinlägg men fick ut lite av irritationen iaf :D sov sött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback