SOMEWERE IN BETWEEN

2012-02-18 @ 15:58:50 2012-02-18 @ 15:58:50
Skor från Din Sko - 99kr

Vaknade efter en mysig filmkväll (?) kväll hos Johanna klockan nio eftersom hon skulle jobba och jag behövde åka in till lund. Insåg igår att jag inte hade några skor som jag kunde ha ikväll så dessa fick följa med hem för en billig peng. Vet inte riktigt vad jag tycker om dom, antingen så tycker jag att dom e snygga eller skit fula, kan inte riktigt bestämma mig. Men min ekonomi är helt åt skogen så jag fick nöja mig med dom.
Nu har jag snart lassat in all smutstvätt i maskinen och plockat undan i mitt rum, så snart kommer väl lilla fluff hit. Kommer att spänga högtalarna och tagga. Ha en underbar fredag in också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback