En typisk söndag

2012-01-15 @ 21:30:29 2012-01-15 @ 21:30:29
Säger bara H-A-H-A, kollade igenom gamla inlägg här i bloggen och insåg att jag hade rätt kul då. Uppdatera mycket och livet lekte, härliga tider de :) Aja, min helg har varit alt annat än händelserik, med andra ord rätt boring. Har tvingats plugga och gått runt och fryst hela tiden tackvare min knapptexisterandemenändåotroligtirriterandeförkylning, buhu.
Dagen bestod av plugg, fotografering utav pippifåglar och film. Ojuste, sitter med ricinolja i håret, funkar faktiskt skit bra! Lite svårt att lägga i håret bara men håret blir super mjukt, glansigt och inte alls lika torrt! Rekommenderas. Imorgon ska jag fota Annika och Mia till min fotouppgift denna vecka, spännande. Och förhoppningsvis så anländer min nya kameraväska snart.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva så sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback