Ricinolja

2012-01-02 @ 22:38:01 2012-01-02 @ 22:38:01

(dålig "före" blid på mitt hår)

Ja, blev några dagars pause ifrån skrivandet. Har firat nyår och bara tagit det allmänt lugnt, inget nytt allså :)
Men tänkte berätta att jag ska prova ricinolja, en olja som egentligen är någon form av laxeringsmedel men som även ska vara bra för håret. Har googlat runt lite och hittat en hel del info. Tydligen så ska håret växa snabbare, bli mjukare och en massa sånt, så jag tänkte ge det en chans :) Visserligen har jag redan tjockt hår men dessvärre är det väldigt torrt och blir fort slitet :(
Iallafall, oljan kostar ca 45 kr och finns att köpa på apoteket eller via internet. Än sålänge kan jag inte rekomendera då jag precis har börjat använda det (sköljde faktiskt ur det nyss) men jag hoppas att det blir skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback