26 augusti

2010-08-26 @ 21:13:17 2010-08-26 @ 21:13:17

Vaknade piss sent imorse, btw så blev det inte it a boy girl thing eller satc för att jag somnade, men vafan ny dag idag ;)
Skolan va okey Vmen och nästan rolig .
Började me TvÅ timmars slöjd där vi ska sy en massa korsstygn som jag int fattar ?
Sen hade vi teknik, svenska o matte , rätt chill dag :p

Frida följde med mig efter skolan och somnade när jag stack te häästapooolen , stackars liten..
Iaf, kom hem o duschade sen käka vi och hon stack hem till sig, buhu :(

Imorgon bär det av till Malmö med mia, jippi!
Ska äta munkar för en sista gång och jag antar att alla ska dit för att det är sista mf-dagen, haha, mohaha!
Nee men nu så ska jag plugga So , samhälle, woho. Sen ska jag snacka me mia, tihi.

Sov sött, go nattiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback