" But that's allright, because i like the way it hurt"

2010-08-17 @ 20:36:44 2010-08-17 @ 20:36:44

Stack med Frida o Agnes (agneswallerr.blogg.se) och solade ^^
Man får ju va lite brun till mf :)
Sen följde jag med dom till Ica och där hämtade mamma mig i den "nya" bilen...

Så nu sitter jag här och lyssnar sönder musik och halv städar mitt dammiga rum ;)
Och när här är hyfsat rent så ska jag packa in mitt sönderslita hår för att det känns som det hjälper (vilket inte alls är sant för att det bara förebygger så jag måste ändå klippa det förr eller senare och ju längre jag väntar ju kortare får jag klippa de)..

Och när jag ändå håller på så ska jag döda finnar med ansiktsmask , mohaahhaa 8)
Jag ska faktiskt lägga mig tidigt ( usch, skrev jag nyss de??) för jag ska upp svin tidigt :@
Jäkla skola, men vi slutar iaf 12 sen åker jag o frida till malmö och kanske kollar bio?

Jaja, nu måste jag sätta fart om jag vill sova innan 12 :o

Go nattiz om jag inte bloggar sen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback