Gahh!

2010-08-19 @ 19:48:30 2010-08-19 @ 19:48:30
åhh., andra gången jag skriver detta inlägg för jag råkade radera det första :@

Iaf, kom precis hem från stallet och jag luktar hästbajs xD
Så jag ska snart gå och duscha, sen ska jag äta, haha.
Och jag är cp trött och håller på att somna nu när jag skriver, då kanske jag äntligen får sova en natt ?

Förövrigt så har jag svin ont i ryggen/nacken och värst e de  skolan när man sitter på dom fkn stolarna som allt och alla hatar .

Imorgon blir det nog mf med mia ?
juste måste ringa henne, men först måste jag övertala mamma om att få åka över huvudtaget.
Hon anser nämligen att jag bara ska vara där på helgen "dagtid", öööh, NOOOOO!

Jag får l'a snacka med den för jag SKA till mf imorgon ( hehe, i wish ).

Nu ska jag duscha innan jag spyr, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback