God morgon (?)

2010-08-15 @ 15:03:23 2010-08-15 @ 15:03:23


Vaknade typ 12 ?
Sen har jag bara typ gått runder i huset och deppat över att mamma köpt "ny" bil..
Okej jag va kanske lite elak mot henne när hon ringde och berättade och jag började tjura och klaga men jag tycker inte alls om bilen.
Iaf, vill inte tänka på de nu ^^
I eftermiddag/kväll så ska vi fira morbror som har fyllt år, sen om allt går som jag vill så åker jag till kristianstad till frida o sover där.

Och idag är det en mycket sorglig dag, den femtondeaugustitjujohundratio, JoJo sommars död..
Inget mer resande hit och dit, inga onödiga roliga resor i skåne ;(
Så jag tycker att alla som har sommarkortet bör hedra det med en tyst minut 8(
Thanks skånetrafiken for another wonderful summer ;)

R.I.P mitt älskade sommarkort, vila i frid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback