Hundar, småbarn och homies

2010-08-29 @ 14:58:06 2010-08-29 @ 14:58:06


Passar på o blogga nu, inte bara för att dra ut på tiden så att jag inte måste städa, oonä..
Igår passa jag ville, hans kompis och lilla dante :')
Agnes o frida kom sen och det hela blev mycket roligare, love u guys!
Lagade tacos, och lyckades!! lite imponerande ?
Sen stack vi till preem och köpte ben 'N' jerrys, pfisch food (L)

Kollade sex and the city och töserna somnade i soffan, awwe (a)
Sen vaknade agnes och vi väckte frida, sen gick vi ner i källaren och kröp ner i min säng, sov som stockar sen 8)
Nu i morse har vi bara chillat o kollat Agust Rush , sen skulle agnes o frida hem å städa, jag med för den delen..

så jag ska nu sätta igång en tvätt och börja städa mitt rum...lite läskigt med tanke på att det är två dagar i rad som jag sett/låtit döda två BIGMAMA spindlar ;o
save me...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback