Men god morgon ;)

2010-08-14 @ 11:44:31 2010-08-14 @ 11:44:31


Haha, vaknade nyss och är fortfarande trött -.-
Kan bero på att jag va uppe till tre men ändåe ^^
Idag måste jag iväg en massa och det är inte alls roligt för att ingen kan följa med ;(
Först måste jag till möllan och köpa svinbillig massacara, sen måste jag till nova och hämta dom jävla berlockerna :c

Nu ska jag gå o fixa mig o sånt, och medans jag gör det så lyssanr jag på;

* I love the way you lie - Eminem f.t Rihanna
* Save tonight - EMD
* Bumpy Ride - Mohombi (?!)

 
och en massa annat skit ;)


juste de, är det någon annan som har problem med youtube??
alla, ALLA låtar typ stannar mitt i, alltså inte hackar utan bara stannar så man får spola fram låten sen sätter den igång igen om man playar ;s
Störigt som fan, men det är säkert min data eller nått ...

Hajrrå så länge!
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback