NRJ in the park !

2010-08-25 @ 23:16:28 2010-08-25 @ 23:16:28
Kom nyss hem ifrån malmö, fett med ös asså :o
Träffade Hampus och hans lillebror Linus på tåget och gick med dom i stort sett hela dagen :)
När vi kom te malmö gick vi först till hm för hm för att jag skulle ha tights och sen bar de av till BK , hehe ;)
Desutom käkade vi munkar o sura-rabarber remmar, mumms ;i
Inte konstigt att vi va hungriga, innan dess hade vi fått slåss som djur för att behålla våra platser som dock inte var jätte bra men iaf ^^

Såg Mohombi, och digga fett till bumpy ride ;D
Såg också blää-Sibel och några andra som jag inte minns namnet på 8)
På tågresan hem hjälpte vi två killar som inte hade hunnit tagit biljetter så Frida gav dem en tjuga som fattades till biljetterna dom fick köpa på tåget :)
Sen hämtade Fridas mamma oss och nu ligger vi här, frida väntar på datan för hon ska kolla facebook -.-
men innan dess ska jag blogga klart och föra över bilder!
Ja, ni hörde rätt ska försöka få in mer bilder för min blogg känns rätt tråkig annars ;o


Hade iaf skit kul och de känndes verkeligen inte som en onsdag, imorgon ska jag sova länge (a)
Nu så ska jag o blondisen kolla klart på its a boy girl thing och sen kollar nog jag på sex and the city för jag är inte trött "/


NRJ in the park 2010, idag asså ;)

Sov så sött så hörs vi imorgon (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback