Sleepover at my place ;)

2010-08-18 @ 22:53:35 2010-08-18 @ 22:53:35
gaah, sov i n g e n t i n g inatt, försökte somna men insåg att jag misslyckats med det när solen gick upp..
Mötte upp frida o agnes som jag hade följe med till..skolan...
Resten av dagen va chill, bara information och sånt praktiskt inför nian ;p
Känns helt konstigt att var äldst på skolan ( okej, ´förutom lärarna ).
Nu kan man bara se ner på folk, jaja, jag är ju så kort att jag får se upp på dom men ändå :)
Haha, men nä, tycker synd om dom, stå ut med oss i ett helt år..stackare ;)

Iaf, sen efter skolan som förövrigt slutade tolv, hoppade vi på ett tåg till malmö :I
Vet ientligen inte varför jag skulle dit men ställde upp för blondie, och vi hade faktiskt rätt kul, trots att vi höll på att svimma av trötthet  8s

Köpte faktiskt också en as mysig tröja (stickad ofc) och typ örhängen ^^
Detta efter att vi gått runt i varenda butik som kunde tänkas sälja IsaDora graffiti nagellack, lyckades vi?
- nej, ofc not :@

Efter PW genom malmö så va vi tötta och tog bussen till centralen och åkte pågatåg hem till höör :)
Sen somnade vi hos frida och sov i två timmar?
Givetvis väckte Hans oss föratt vi skulle käka lax o pasta (L)

Ringde mamma o frågade om jag fick sova hos frida men det fick jag inte , don't know why??
så nu sitter frida hos mig ist och som vanligt med telefonen i örat ;)

Men nu så ska jag tvinga henne att lägga på och kolla it's a boy girl thing, tredje gången gilt?

Sov så sött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback