We're kings for the night

2010-08-28 @ 01:44:55 2010-08-28 @ 01:44:55

Men hallå där, (käka blåbär) !

Puhh, kom precis hem, var ju i malmö med mia och där va fullt ös!
Crowd till tusen och ändå lyckades vi hälsa på alla (nästan ?) .
Efter några galna timmar, närmare bestämt vid elva åkte vi hem till vår trogna håla höör.
Men när vi va hemma så upptäckte vi att ingen annan va hemma, så jag ringde mammsen och fråga om vi fick sticka ut i höör, vi hade liksom inget annat för oos, och det fick vi :)

Så vi kom precis hem, mamma lacka lite på att vi va sena fast vi inte sagt nån tid ?
mammor e konstiga sometimes ;s
Iaf, jag har mega träningsvärk överallt och mia har ont i benen så vi ska snart tvätta av smink och kolla satc ^^
Imorgon blirré passa småbarn (Ville o hans kompis ) OCH jättemegaöversöta Dante! (Dante är en minihund med pirayatänder) 8)
Tjänar 300 kr så det är inte helt fel, min shoppinglista är nämligen inte dålig ;)
Förhoppningsvis slipper jag passa dem själv, utan agnes och/eller Frida kommer och hjälper mig (dock är jag inte intresserad av att dela lönen utan dom får bestämma själva om dom pallar ).

Jaja, nu sk jag sluta skriva och återgå till verkligheten,
sov så sött och PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback