I hate homeworks...

2010-12-12 @ 12:59:00 2010-12-12 @ 12:59:00
Tjo :)

Idag är det en sådära booring söndag som bara finns till för att igbarn som jag ska få en chans här i världen ;s
HAHA, ja..

Men seriöst så tvingas jag nu, (eller snart iaf, ) att plugga BÅDE so och spanska heela dagen :o Men ikv kommer ju iaf hanna så det är ju någon tröst så blir inte exakt heeeeela söndagen förstörd ^^ Blää vad jag hatar dagarna precis innan lov, varenda läraren på ringsjö kommer ju plötsligt på att dom måste ha någonting och betygsätta så dom slänger in lite prov här och var. Och om schemat för prov är fullt, ja då kallar dom det läxförhör...

Kulkul, nu ska jag träna glosor, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback