I ♥ Malmö

2010-12-05 @ 17:53:12 2010-12-05 @ 17:53:12
Hehe, ja... Jag kan ju börja med att berätta att vi missade Timbaktu och alla andra för den delen för att det tydligen slutade halv sex och vi var i Malmö vid sex, fail. Men vi grät inte för det utan inledde operation äta. Och vår destination blev lilla resturangen Pauli där vi käka kebab tills vi nästan spydde ;s Sen undrade vi vad vi skulle ta vägen sen? Fridas mamma skulle också vara i Malmö och kolla Vilmer x, och det tänkte vi oxå men kylan blev droppen. Varken jag eller Frida var så sugna på att stå i minusgrader, DÅ fick jag den smarta idén... Vi traskde till Royal och kollade deras bioschema och mycket riktigt... Harry Potter och dödsrekilerna (del 1) gick klockan nio och vi köpte biljetter!

När vi förhandlat med fridas mamma (eftersom filmen slutade halv tolv) gick vi till deras lägenhet i malmö och värmde oss. Fridas mamma tyckte att vi skulle sova där så hon va snäll och tog med grejer ifrån höör :D
Sen var det bara att skynda sig till bion igen, denna gången spillde inte fluff ut drickan ;)

Slutet av HP var förjävligt kan jag ju lugnt säga, fifan! Men annars var den skit bra, riiiktigt bra :D
Efter la movia så gick vi återigen mor drottninggatan och somnade sedan så sött :)

Imorse vaknade vi vid 10 och frostade av deras frys eftersom någon glömt stänga den helt förra gången..
Men vi gjorde det till en kul grej och efter mke svett, blod och is så var frysen som ny. Som tack hade frida mamma buy:at frulle och sen var det bara att gå vidare till operation "få-ut-den-insnöade-bilden-på-gatan-igen" men det gick vägen. Detta resulterade till ungefär tre timmars resa hem mot höör , och nu e jag hemma :)

Har nyss kollat Ung och Bortskämd, omg vad blonda vissa e ;s

Nee, nu ska jag inte plåga er med mer läsande, PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback