I'm alive!

2010-12-28 @ 22:06:17 2010-12-28 @ 22:06:17

yes, även detta krig överlevde jag men med nöd och näppe :o Först släppte dom av mig vid Nova så jag kunde shoppa upp lite av mina presentkort : ) Gick direkt till vero moda och föll pladask för en fin/ovanlig vit tröja/tunika. Sen traskade jag vidare mot det vanliga (hm/gina/mq/bikbok/topshop) men där fanns inte så mke kvar. Antar att alla andra utom jag shoppade första dagen på rean ;) Eller jo, jag köpte fakitiskt en rosa tjocktröja på bikbok och även ett efterlängtat halsband.

När jag krigat klart på Nova tog jag en fullproppad pansa.. jag menar buss till stan och köpte chai-latte (L)
Och sedan var det bara att försöka hitta ett tåg till malmö, tro mig det är svårare än vad det låter i dessa "snöstorms oväder". Typ hälften av tågen var inställda, en fjärdedel försenade/spårsbyte och resterande kom faktiskt "nästan i tid" .

Väl framme i malmö gick jag mest runt och försökte hitta Hemtex där jag skulle köpa en filt till mamma ifrån tord ( bröllops present) och tillslut (efter att ha sökt i halva malmö) hittade jag den på Trianglen :) Gick även till Mq och köpte en grå tröja/tunika :) Sen gick jag till elysee och käka fondue med familjen, mysmys :)

Så nu är vi äntligen hemma, mätta och trötta efter en hel dag i malmö/lund. Därför ska jag alldeles snart sätta på Parets of caribien - världens ände och antaglien somna till den, pöörfekt!
Så ni får hålla till godo här så ska jag se om jag kan lägga upp lite bilder på mina fynd imorgon ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback