Lillejuafton

2010-12-23 @ 15:22:13 2010-12-23 @ 15:22:13
Okej, nu har jag faktiskt lite ångest för att jag inte har bloggat på ett tag :$ Jag skyller på julstressen, haha :D
Har gjort allt, handlat julklappar, shoppat och massa annat bajs ;) Men ändå är jag inte helt klar med julklapparna, blää, så det blir city cross en snabbis .

Tänk att imorgon är det julafton, kommer ihåg när man var liten och inte kunde sova för man var så uppspelt. naww, nu är det mest irriterande när mamma väcker en på "morgonen" men men, det är ju jul :) Och efter julen...MELLANDAGSREA!! - gahh, its time for war!

Nu ska jag faktiskt traska hem mot pappa och sedan liftar jag med dom till cross ♥

Ska försöka uppdatera mer, puss!

Kommentarer
Postat av: agneta

city Gross* (a)

2010-12-23 @ 17:59:24
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback