Operation: Nyår

2010-12-31 @ 15:15:10 2010-12-31 @ 15:15:10
Rubriken ska uttalas med FBI känsla, just so u know ;)
Ja, då var 2010 snart slut, firar man nyår för att året är slut eller för att fira att det nya året kommer?
However, Nyår ska firas med en massa polare här i stenskogen, men dock inte i mitt hus :) Vi kommer parta heeela natten. HAHA! Nej mamma, inget sånt partaj -vi är ju bara barn- :)

Så nu har jag städat, packat och taggat för ikväll kommer bli asnice ;D

Jag ska se om jag kan skrapa ihop lite bilder ifrån agnes kamera under kvällen!
Nu så ska jag fortsätta packa och sen beger jag mig till fluff där vi ska fixa oss sen är det party vid åtta, och alla ni som läser min blogg; GOTT NYTT ÅR!!! (hoppas alla andras suger ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

haha ska mamma tro på det? ;)

2010-12-31 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback