Söndag

2010-12-26 @ 15:16:52 2010-12-26 @ 15:16:52
Ciao! Ja.. Igår va jag hos agnes på kvällen och vi skrattade en hel del åt allt och ingenting? -haha, patetiskt ;)
Och sen har jag bara kollat OTH heeela dagen, och det är prima :) Hade allra hellst varit med mina vänner på entre och shoppat röven av mig men detta gå också :)

Annars händer det inte jätte mycket spännande grejer i mitt ointressanta liv förnärvarande så här efter jul :) Har skissat lite mest för att jag var uttråkad, haha.
Imorgon ska vi iaf åka till Finja? och fira efterjul med tords släkt, har lite delade uppfattningar om hur roligt det kommer bli men vi skulle iaf ta en tur till väla och..hehe...SHOPPA! (för vilka pengar?) -tyst nu joy, du ska shoppa imorgon ^^

Ja, som ni märker har jag trååkigt och jag vill inte se mer OTH för jag har snart inte många avsnitt kvar :''(

Bloggar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback