War

2010-12-28 @ 12:17:03 2010-12-28 @ 12:17:03
Kom hem typ ett igår och somnade bumms :) Fick lite grejer jag önskat mig, en solo-permination, presentkort på veromoda och VAM PIRE DIARIES! den heliga boxen håller just i detta ögonblick på att transporteras till moi! :D
Kommer tvinga frida att titta på den med mig ;)

Justde, shoppade på mellandags rean igår.. Och jag fattar inte varför dom säger att sverige inte har haft något kirg sedan..en evighet. varje år sker det inbördeskrig i varenda shoppingcenter i sverige. Shoppingsugna tanter beväptnade med köttätande hundar, livsfarliga väskor (oftast utrustade med hungriga plånböcker) och spik-klackar! Det enda som är värre än tanterna är alla taggade tonåringarna...gahh.
Man ska vara glad om man överlever rean, alla lyckas tyvärr ej. Men om man lyckas, har man förmodligen fyndat finfina grejer. Jag överlevde.

Handlade en svart skjorta/fin tröja, (frida is gonna kill me)
En annan random tröja, ett suuuper fint halsband a l'a bikbok, ett par örhängen och underkläder :D
Och idag ska jag ut i kriget igen, ihopp om att få överleva Novas galna armér. Och jag är bara beväptnad med en träffsäker väska, x antal presetkort och min målmedvetenhet, wish me good luck ;)

Senare ikv, (om jag lever) så ska l'a familia äta på elyse (?) och fira mamma å tords bröllopsdag, 9år har dom stått ut med varanndra ;s

Måste tyvärr förbereda mig mentalt för alla galna soldater där ute, puss!




Hejdå sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback