far-väl

2010-07-08 @ 21:31:30 2010-07-08 @ 21:31:30
Frida kom precis förbi för att hämta sommarkort till lilla agnes som inte får ha sitt ifred :@ (btw agnes så får du hjälpa mig och göra en design som ränta 8) )
Sen passade hon på att ta ett mycket tragiskt förväl av sin ****ar ;)
Kommer ju inte ses på en hel vecka :o
I'm sooo going to miss it ;''(
Synd att hon inte kunde sova här , jävla k-dagar hate them now -.-
Neeh, nu ska jag fortsätta passa brosan och sen ska jag packa mer och kolla twilight & newmoon 8'D (geek, I know)

with love, joy.


- What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?
- Then I'm yours!

Kommentarer
Postat av: gunhuld

haha ja det kan jag väl göra då :D

din lilla design ät ju så ful nu (h)

2010-07-18 @ 18:41:57
URL: http://agneswallnerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback