Fuck the weather!

2010-07-26 @ 21:07:38 2010-07-26 @ 21:07:38
Gahh, jag hatar det svenska vädret ibland asså! :@
Nu ska det tydligen regna sönder i gbg hela helgen, kulkul..
Därför kommer nog gbg-resan skjutas upp en vecka ;(
I hate IT!!!
Men heller liseberg en solig dag än en massa regn -.-''
Så vi kanske åker till Tivoli elr Tosselilla ist till helgen medans vi väntar (L)

Imorgon åker jag hem till min lilla pappa som jag inte träffat på ett tag nu, usch samvetet är svart..
Sen åker jag o frida te malmö o kollar bio, Shrek 3? Inception?
Vilken?
Sen ska vi hälsa på camping-grabbarna nån gång i veckan :)

HAHA, nu ska vi spela in en kissie-dessie parodi = In me kudden under tröjan o puta med läpparna ^^




See yah biatches! (uttala de med bitch-engelska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback