Skäckfilm

2010-07-29 @ 01:15:38 2010-07-29 @ 01:15:38
Hajsan!

Nu har vi kommit hem till Fridas pappa, eller ja..
Vi kom hit för ett tag sedan, det är bara det att någon host* använde datan i några timmar ;)
Iaf, vi kollade alltså bio, Inception som va ASBRA.
Lite svårfattad men jag fatta nästan allt, applåder* :D
Sen skyndade vi oss te tåget och flumma loss på tåget till hässlehåla, bytade till k-stad och sedan hem till Fridas lilla pappa :)
Nu ska jag tvinga blondie att lägga ner telefonen och sätta igång The Grudge Three, whäää, jag kommer att DÖ!
Tål ientligen inte skräckfilmer, ligger alltid och tänker på allt läskigt i filmerna när jag sover själv hemma i källaren och då kan man typ inte somna :$

OMG!! Kolla in bilden?!
Jag kommer pissa på mig!



Sov sött, hörs imorn
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback