slappdag

2010-07-17 @ 22:23:06 2010-07-17 @ 22:23:06

Haha, fifan vad seg denna dagen har varit :s
Har bara kollat PH, degat och hämtat sommarkort från agnes ;)
Det var inte förens nu jag insåg att jag behövde duscha och typ försöka rädda mitt hår?!
Mitt stackars hår har nämligen fått stå ut med mammas schampoo o balsam en hel vecka ( + sol, saltvatten och en massa klor ).
Därför ansågs en hårinpackning väldigt läglig 8)
Och när man ändå packar in håret kan man lika bra måla naglarna och ha ansiktsmask :)
Allt hade varit perfekt om inte mamma tvingar mig och packa eftersom dom tvunget envisas med att vi ska åka o campa imorgon!
Usch, dessutom måste jag försöka övertala frida om att åka från k-stad till höör innan 11 = omöjligt om jag ens får tag på henne ;(
Men annars får jag möta henne på ö-tåget till malmö så kan vi ta tåget tsm till ystad och sedan buss till ödemarken 8(
Ca tre timmars resa, wiihoo..

Nu blirre packa och mer PH sen ska jag sova,
så gó natt allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback