Ångest!

2010-11-06 @ 21:58:09 2010-11-06 @ 21:58:09
Jo, nu borde man ju veta vilket gymnasium man ska söka till, eller?
Jag har fått tonvis med brev, reklam och gudvetvad ifrån alla möjliga gymnasium.. Ena sekunden så funderar man på Samhälle mest för att det är en linje som BORDE passa de flesta och man får "bra" utbidning. Men om man inte vill vara medelmåtta? Om man VILL gå nån speciell linje där men vet direkt vad som väntar, tha big dream..
Nu ärre så att jag ientligen inte alls vill gå samhälle som alla tycker e så bra, varför? - Jo, jag känner att jag inte vill vara en av dom som gickl samhälle för att hon inte visste vad hon annars skulle välja ;/ Och jag är inget geni som kan gå NV eller ekonomi , och handel som jag skulle kunna tänka mig är yrkesprogram och jag pallar inte läsa upp matte och annat piss -.-
Jag vill nog innersinne jobba med djur, eller det vet jag inte men jag skulle kunna tänka mig det men ingen pallar gå Naturbruk och köpa bonngård ;( Sen kan jag ju gå Ljud och bild, tro mig det vill jag a la satan men ingajobb.se : (

Så jag kommer nog säkerligen välja samhälle precis som tusentals andra ickebättrevetande ungdommar och sedan inte veta vad jag ska göra av mitt liv och bli depprimerad  : ) Fin framtid?
Nej, det tycker inte jag heller .



bild lånad av google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback