Just like good old times

2010-11-04 @ 22:47:29 2010-11-04 @ 22:47:29
Men tjohopp!
Idag har varit en såndära riktig slapp dag : ) vaknade upp hos Frida och pratade lite med Erika
som kom till höör me bussen någon timme senare, var säkert 1½ år sedan jag träffa henne så
det var kul att träffa henne igen! Pratade lite om gamla go'a tider och sen följde hon snällt me
till stallet och genomled två timmars kyla :I
Efter stallet åkte vi till mig igen och käka sen tog tösen bussen hem till Hörby, men vi skulle försöka
träffas nån dag på lovet :) Usch, tänk så stor hon blivit, får snart körkort och alla andra förmåner som
nittonåring ;I
Efter det att Erika åkt bänkade mamma och jag oss framför tv och tittade på VD, lika spännande som vanligt...
Just nu kollar jag american pie 2 och sedan ska jag somna till DH :D

Ska oxå passa på att säga grattis till Frida som idag har blivit moster!
Grattis älsk!

Puss å hej leverpastej
!



"Surisen i stallet #1!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback