Men drömmen kommer hålla

2010-11-21 @ 19:14:08 2010-11-21 @ 19:14:08

Hej (igen) eftersom jag får skriva om detta inlägg för att jag hatar blogg.se...

jaja, kom nästan precis hem ifrån Malmö :d Shoppade litta på entre och trianglen , bland annat en assöt tröja ifrån gina med stooora fickor (L) , ett par mjukiz, en masscara och en fin rösa halsduk från h&m ;D
Kollade oxå efter min blivande tröja med rosa/beiga ränder (stickad ifrån hm) men fanns bara i M och L så den var för lång så det så askul ut ifrån sidan. Såg bra ut framifrån men sen såg man typ att den gick ner hela tiden och tillslut var den jätte lång bakifrån (grattis till er som fattar) så det var synd men jakten fortsätter ;D
Kommer ju kanske iväg om jag och mia kolla Hp eller nått (a)

ja, annars finns det väl inte mer å skriva haha.
Jo, imorgon blir det inget öppethus i malmö eftersom min mamma inte låter mig bestämma gymnasie. kulkul.

Nu ska jag göra glosorna sen ska jag kolla Lejonkungen 2 :$

BTW; kul att man för en gångskull tänkte ha med bild men eftersom blogg.bajs inte funkar som det ska så neeeh.

PoSSeN!



Hej jag leker söt, med den rösa tubeN ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback