Men i dig såg jag ljuset

2010-11-07 @ 17:25:18 2010-11-07 @ 17:25:18
HAHA, dagens roligaste är ju såklart gubben i lådan, snacka om populär låt nu?
Började lyssna på den efter att mia underbaringen lagt till den i min spellista, thanks dear!
Men till det roliga nu: kollade annikas blogg medans jag lyssnade på "gubben i lådan" och då hade hon ju rubriken: "jag är en soldat för dig" och jag bara jaja vilket samanträffande :) SEN kollade jag mias blogg och började asflabba för då hade hon rubriken : "fått en flaska i huvet" xD Så jag kände mig tvungen att ta en annan mening för att fullborda detta sammanträffande ;) Min humor tyckte iaf det va skitkul :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA malin hänger också på.. (justlikemaalin.devote.se)

2010-11-08 @ 21:35:52
Postat av: gunhild

HAHA malin hänger också på :D (justlikemaalin.devote.se)

2010-11-08 @ 21:36:50
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback