No skola

2010-11-16 @ 18:52:17 2010-11-16 @ 18:52:17
yupp, ingen  school idag, mådde inte hundra .. ;)

Pluggat matte, städat rummet, dammsugat huset och, OCH lagat mat ;s
Dock bara kyckligsallad till la familia men iaf ^^ Hunnit tvätta också, SCORE!
Detta mina damer och herrar är skills, okej jag ska inte skryta (a)

Igår kollad ju jag och Frida med våra mammor in John Bauer i Lund, en rätt liten skola på ca 300 elever.
Mamma tror att hon kan göra mitt val åt mig, men det är faktikt "min framtid" tss, framtid och framtid, vi alla skulle väl dö 2012? Jotack, allt skolslit for nothing :(
På tal om de galna Maya folket så ska jag faktiskt ta mig an och göra en engelska redovisning om just den kulturen.
Svårt? JAA men vafan man vill ju höja sig i engelska ^^

Nu ska jag faktiskt gå å duscha, sen väntar den nybäddade sängen i det nystädade/dammsugade rummet med tända vaniljljus. Ohh yeah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback