NY KATEGORI!

2010-11-06 @ 16:01:26 2010-11-06 @ 16:01:26






Här kommer jag skriva lite då och då om jag kommer på någonting jag inte tror ni vet om mig : )
Börjar direkt dådå ;)

..Att jag ÄLSKAR att resa? Seriöst jag tyckte till och med om Gambiaresan förra vintern :O
Funderar på att kanske jobba som bartender eller nått utomland ett år, fatta vad kul att upptäcka ett helt nytt land :B
Nu fick jag ju oturen att bo i Sverige där det är -30 på vintrarna och som högst +30 en månad eller två på sommaren -.- Jag vill ha sol och värme varje dag! Och tänk allt man missar som finns i andra länder?
Körkort vid 16 års ålder lixsom vem tackar nej till det?
Usch, ge mig sommar och sol :/ Btw, det är bara 49 dagar tills julafton...


ÅHH, jag vill ut och resa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback