På prao

2010-11-09 @ 17:09:29 2010-11-09 @ 17:09:29
Har typ inte bloggat för att jag har varit me frida dygnet runt och snäll som jag é så sitter jag inte vid datorn då, hyggliga mig allså ^^ Denna vecka är det ju oxå PRAO! Jag och fluff praoar på Camillas Hundrehab/hunddagis och naaawssi så göölllliga alla är :o Vi har typ ingenting och göra, mest leka och kela med hundarna som är på dagiset. Nu tror man ju att det är sånna sööta valpar som springer runder men ni tror fel ;)

Det är allt ifrån 4månaders valpar till vallhundar på 15år ;) Vi hjläper till och går ut med småhundarna och städar deras "burar". Sen kelar vi ju såklar oavbrutet med vovvisarna (L)
Frida har älskar ner sig i en liten tanthund (blue någonting terrier) som heter Wilma.
Jag har två favvo's , boxern som är sprallig och gosig, Enzo och lilla valpizen Texas som är nån konstig ras som jag inte kommer ihåg (8 .

Men vi har kul iaf, när vi inte plockar bajs :(
Nu mina kära så måste jag faktiskt göra min labbrapport (mia jag vet vad du tänker) och imorgon börjar det intensiva matteplugget -.-''

Puss, fottar dogsen imorgon (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback