Som midnattsol

2010-11-19 @ 20:55:43 2010-11-19 @ 20:55:43
Jo jag undrar, är det möjlig att längta efter två motsatser på samma gång?

Och nu lät det svårt men såhär då? Jag längtar sönder efter stekande sol, härliga resor genom detta lilla land, grönt nyklippt gräs (;s) , och oändliga möjligheter. Med andra ord Sommaren.

Men samtidigt kan jag inte vänta på att vintern ska komma, kaneldofter, misslyckad pepparkakor, julglädje, snö och allt julpynt.
Men jag längrat efter båda lika mycket, ientligen vill jag ju helst ha sommar men jag vet att utan flygbiljett går det ej så man dras ju åt vinter hållet. Är det bara jag som är knasig eller går det? Kan man ?

Detta va ju lite djupa tankar av mig, jag får ju till det ibland när man dagdrömmer eller hittar nya inspererande bloggar, insperation finns överallt ! Påtal om ingenting alls..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback