Tråkig lördag : (

2010-11-20 @ 16:55:07 2010-11-20 @ 16:55:07
Shalla!

Jag vaknade vid elva och sen dess har jag bara glott film, allvarligt ;o
Robin Hood (den riktiga inte tecknat this time) och G-Force, haha love marsvin (L)
Snacka om intressent lördag, noot! Men jag ska faktiskt snart börja med min engelska redovisning och sen plugga glosor x2 :O Jippi... Sen ska jag passa lillebror, vilket är lika med EN TILL film och mer ointressant bloggande ;)

Men jag pallar inte plugga för att det är så in i hel*etes drygt och ingen vill.

Så jag ska nog kolla om Vampires diaries för att det är bäst :D Sen kanske, kanske jag börjar med engelskan med tanke på att jag FÖRST måste samla asmke fakta SEN översätta möget till engelska samt träna på att berätta om det "- så att det låter intressant" bullshit..

Nää, VD låter MYCKET bättre, hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback