Vad hände med klassikerna?

2010-11-19 @ 22:26:27 2010-11-19 @ 22:26:27
Nu är idol äntligen slut och jag kan krypa ner i min säng och drömma mig bort medans dvd:n överhettas tackvare Lejonkungen 2!
jag skämtar inte , jag ska kolla på den saknade filmen, hittade den nyss bland dvderna och kom och tänka på alla disney filmer genom åren. Sen tänkte jag på en annan sak, dagens "barn" har ingen koll alls!
Ta min bror tex, tror ni han har sett Lejonkungen 1 & 2? NOO, möjligtvis trean om Timon och Pumba men haaalllåååå! har han sett Skönheten & Odjuret? Askungen, Törnrosa, Snövit, Lilla sjöjungfrun? Neepp, men Svärdet i stenen eller vad den nu heter (?) nejdå självklart inte, han har inte en aning om dom!
Han har väl på sin höjd sett Hitta Nemo men annars är ju han och typ alla andra barn uppväxta med typ Ben10
 och annat piss. Men en sak är säkert LÄNGE LEVE KLASSIKERNA!





Sanningen bakom denna extremt muppiga bilden var att jag inte kom på något annat, och inlägget behövde en bild.. okej ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback