You are like your own sun

2010-11-07 @ 16:43:58 2010-11-07 @ 16:43:58

Nu är jag astrött, mamma väckte mig vid åtta för vi skulle köra hennes vänner till svågertorp för deras tåg var inställt och dom skulle till Kastrup för att sedan gotta sig i Egypten :o - avundsjuk? neeej då :)
Så iaf, vid 10 stack jag y mi madre till Ikea och handlade lite onödigt bajs : ) Para mi: typ tre kudddar , örngott, doftljus! (äpplekanel och vanilj (L)) . Efter ikea stack vi till Nova för mamma skulle ha repskydd till sin Galaxt S , skrytmåns!! Jaja, jag fick ett par skidvantar, (varma som satan) till Branäs. Sedan åkte vi hem och kollade Eclipse, me gusta mucho! Omg vilken spanskanörd jag blivit (a) okej sanningen är att vi lärde oss de fraserna i sjuan och det är allt som sitter kvar ..menmen ^^
Sen tvingades jag hjälpa mamma med tvätten -suck- -.-

Nu väntar jag på svar ifrån Frida sen ska tha family äta fondue (?) mumms!

 

jaja, cambild -live with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback