3Li + 9F = Ädelgasstruktur??

2010-10-27 @ 21:36:25 2010-10-27 @ 21:36:25
Så, nu har jag gjort klar studieuppgifterna i kemin och markerat att viktigt i bokfan -.-

Klippte av mitt hår..

Hon visade hur mycket hon skulle klippa för att få bort det slitna och trots att jag nästan svimmade var det bara att bita ihop och nicka.
Så jag tippar väl på att hon avrättade en decimeter av mitt hår och jag insåg hur hemsk min utväxt är ?
Så jag har bestämt mig, jag ska färga mitt hår mörkbrunt, lika bra nu till hösten :I

Köper hårfärg på lördag och sen jävlar ;)
Kommer nog köpa en röd-mörkbrun och någon sådan existerar xD
Vill inte ha sån tråkig brun utan det ska vara lite mer åt det varma hållet, då ser man ju inte lika blek ut  ;O

men trots att hon fick klippa mycket så blev det ändå fin, mer fluff (8
Sket i att klippa upp luggen för den bli ändå fuckt efter ett tag om man inte dränker det i hårspray :)

Nu måste jag tyvärr fortsätta med den satans kemin som inte vill fastna i min hjärna , s u c k  i t !

ChAccHa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback